Rahsia Belajar Di Universiti

Utama » IPT » BERJAYA mendapat IJAZAH KELAS PERTAMA

BERJAYA mendapat IJAZAH KELAS PERTAMA

Untuk mendapat Ijazah kelas pertama anda perlu mendapat CGPA sekurang-kurangnya 3.70. Selain itu anda perlu mendapat banyak A, A, dan A dalam hampir kesemua subjek. Semasa saya belajar dahulu hanya 2 subjek saya dapat B dan tidak pernah saya dapat C. Nampak macam senang je saya dapat semua subjek A bukan? Memang senang je untuk skor A. Saya bagi beberapa tips untuk mendapatkan A dalam setiap subjek yang anda ambil.

1. Set matlamat skor anda untuk subjek. Anda nak A, B atau C itu semua pilihan anda.

2. Yakin yang anda akan dapat A. Berani untuk yakin.

3. Bayangkan anda telah mendapat A dalam subjek itu seperti anda lihat keputusan. Yes, aku telah dapat A.

4. Mesti ada minat terhadap subjek itu. MINAT = A. TIDAK MINAT = F.

Banyak lagi sebenarnya untuk dapatkan A. Cukuplah sekadar perkongsian 4 teknik di atas.  Cuba amalkan dan mungkin ini milik anda —\/

Image

Jika anda mahukan mendapat sekurang-kurangnya Kepujian Dekan di Universiti dengan CGPA 3.5, maka elok lah anda membeli ebook ini dan cuba praktikkan segala maklumat yang diberi:

EbookKelasPertama copy


3 Komen

  1. azzrinnisha berkata:

    assalammualaikum, kalau dapat first class degree ni, ada apa-apa priviledge ke? saya dengar dapat first class degree ni boleh skip master. Betul kah?

Tinggalkan Jawapan

Facebook Rahsia Belajar

